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CX Conversations
Vivek Jaiswal
|
41 episódios
• 31 de dez de 2019
• 31 de dezembro de 2019
CX lessons from CX leaders, from around the world
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Recentes primeiro
31 de dez de 2019 • 38min
"Using customer shadowing to improve and innovate customer service design." with Andrew Gallan
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31 de dezembro de 2019
38min
19 de dez de 2019
"How to bridge the gap between business and CX strategy?" with Adrian Swinscoe
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19 de dezembro de 2019
17 de dez de 2019
"How to design customer-centric organisations for sustainable growth?" with Heidi Beets
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17 de dezembro de 2019
10 de dez de 2019
"How to develop and deliver a brand promise from the customer perspective?" with Neil Sharp
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10 de dezembro de 2019
3 de dez de 2019
"Creating a healthcare brand with customer centricity and CX at the heart" with Rohit MA
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3 de dezembro de 2019
26 de nov de 2019
"How to create 'simple' and 'simplified' experiences?" with Ricardo Saltz Gulko
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26 de novembro de 2019
19 de nov de 2019
"How to help government organisations deliver good CX?" with Stephanie Thum
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19 de novembro de 2019
19 de nov de 2019
"How to win customers using a live chat?" with Nelson Bruton
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19 de novembro de 2019
5 de nov de 2019
"How to balance between product, go-to-market, customer experience, and business discipline in a startup?" with Rohit Sen
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5 de novembro de 2019
29 de out de 2019
"How to setup a customer experience management team in an organisation?" with Thomas Linton
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29 de outubro de 2019
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