Farvel til de gamle ejere og goddag til de nye

Vi taler om VB
21 de fevereiro de 2025 27min

Vi taler om VB

Ouvir episódio
VB er kommet på nye hænder, og Jesper Banke og Anders Møllenberg sætter sig sammen i VB Parken halvanden uge efter nyheden for at tale om tiden under Zolotko og forventningerne til det nye, danske ejerskab.

Dette er den første af to episoder, som er optaget på stedet. Den anden episode handler om det sportslige - VB's kamp mod Silkeborg og Brøndby. Den udkommer lørdag morgen.

Vi taler om VB er en podcast, som er skabt og produceret af Jesper Banke og Anders Møllenberg for Vejle Amts Folkeblad.

Tidskoder:

00:00: Intro

05:21: Tiden under Zolotko

18:58: Det nye ejerskab

27:39: Slut
Farvel til de gamle ejere og goddag til de nye